lauantai 5. helmikuuta 2011

Ruoansulatusjogurtti

Haasteellinen markkinointitapa uudelle jogurtille. Keskustorilla oli maistaiset. Hyvältä maistui. Oli hieman tuhdimpaa. Sopii välipalaksi ja vaikka jälkkäriksi. Nämä ovat siis minun kommenttejani.

Sanoivat, että on lisätty kuitua. Kallista kuitua, kun hintakin on yli ekun. Syö yksi jogurtti päivässä. Jos et ole tyytyväinen saat rahasi takaisin. No, kuka jaksaa lähtä touhuilemaan moista. Kahdessa viikossa kyllästyisin makuun, mutten jaksa lähteä hoitelemaan rahoja takaisin.

Mutta se pääpointti. Unohda ruoansulatusvaivat. Siis syömällä tätä tuotetta. Syön puuroa. Minulla ei ole vaivoja. Mutta mielikuva on kiinnostava. Tämä jogurtti on jonkin sortin lääke. Unohda vaivat.Tarkoittaa, että minulla on vaivoja vatsassa. Onko jokaisella vatsavaivoja tai vikaa ruoansulatuksessa ? On joskus. Mielikuva vaivoista on jokaisella. Siihen isketään.

Valiolla on vatsavaivoja, koska Arla osti Ingmannin ja valtasi Suomen markkinat. Meidän omien viljelijöiden Valio. Joka on perinteisesti tuottanut kalliita maitotuotteita. Arla on pärjännyt hintakilpailussa ja myös suomalaisen Ingmannin nimen kautta. Mutta saksalainen ja virolainen tuote on vielä halvempaa, joten piti keksiä jotain uutta. Kuten ruoansulatusvaivat tai niistä selvytyminen. Laatua kalliimmalla hinnalla. Saman kuidun saa leivästä tai heittämällä lusikallisen kaurahiutaleita halpisjogurttiin. Mielikuvilla tehdään tiliä. Tai uskotaan tehtävän. Kilpailu on kovaa kaikenlaisten parantavien ja terveysjogurttienkin alueella.

Mutta mikä minä olen paasaamaan. Asiakas äänestää jaloillaan. Se on niin simppeliä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti