maanantai 28. maaliskuuta 2011

Uusi operaattori - nyt

Haluaisin uuden operaattorin. Aikaisemmissa operaattoreissa on yksi vika. Niiden asiakaspalvelu vastaa joskus, jos jaksaa näpytellä, odotella ja uskoa ja toivoa.

Tämähän olisi aika helppo juttu, jos kyse olisi vain omasta puhelimestani. Mutta minulla on kolme liittymää ja oikeastaan voisin pitää yhden, omani. Kuitenkin maksan jonkinlaista pakettia, jossa on x määrä puheaikaa ja y kpl tekstareita. Nyt haluaisin takaisin saman operaattorin entisen tarjouksen, jolloin maksoin 1,99€ kuussa. Se sopi hyvin, koska soittelen ja tekstailen vähän.

Tämä vaatii siis puhumista ja neuvottelua. Kun asiakaspalvelu on jonottamista ja tiskitöntä palvelua, joudun odottamaan. Siitä minulla on kokemusta. Huonoa. Kolmelta operaattorilta. Niitä kaikkia yhdistää tehokas myyntikampanja, runsas asiakasvirta ja tehoton asiakaspalvelu.

En nyt viitsi purkautua enempää, mutta totean vain, että markkinoilla saattaisi olla tilausta operaattorista joka keksisi hoitaa asiakkaitaan. Nykyään jopa lääkärit soittavat potilaille. Voiko se olla niin vaikeaa operaattoreille?

Päätän paapatukseni ikuisesta aiheesta. Täällä asiakas etsii edelleen asiakaspalvelua. Kuten Tuntemettomassa sotilaassa herne etsi pakista kaveria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti