perjantai 17. joulukuuta 2010

Flunssa 3

Nukuin raskaasti. Aamuseitsemältä olo oli kuin osuuskaupan hevosella. So. tukossa, väsynyt, puolikuollut. No, nousin ja vääntelin itseäni tapani mukaan aamujumpalla (koira opetti minua venyttelemään aamuisin, siitä tulee notkeampi olo). Flunssa yritti taas tänäkin aamuna. Pitäisikö jäädä kotiin ? Edessä oli aika v-mäinen päivä keljuine kokouksineen.

Otin aamupuuron kanssa mukillisen Finnrexiä (tarkkasilmäinen lukija huomaa, että mainitsin tämän tuotteen toisen kerran. Aivan oikein, olen tehnyt Hollywood leffoista tutun diilin, jossa mainitsen tuotteen ja sen hyvän vaikutuksen. Tämänkin tarinan loppuosassa voin varmasti paremmin ja lukija voi päätellä tämän olevan hyvän tuotteen ansiota. Saan jokaisesta tuotenimen maininnasta yhden pakkauksen). Ei muuta kun rapsuttelemaan autoa. Perinteinen lumijää kerros piti poistaa. Sitten kohti cityä.

Olo alkoi kummasti parantua ja olin reippailla mielin taas työpaikkalla. Tuntui, että olin nujertanut piilevän flunssan. Ihme ja kumma.

Oletettavasti lauantaiaamuna olen taas yhtä huonossa kondiksessa. Mutta silloin poden koko päivän, koska se on vapaapäivä. Kunnon kuntalainen (kunnalla työssä oleva henkilö) sairastaa nimittäin viikonloppuisin tai lomalla, ettei työnteko häiriintyisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti