torstai 30. tammikuuta 2014

Katainen tapasi Damonin

Pääministeri Jyrki Katainen tapasi näyttelijä Matt Damonin Davosissa.

- Hei vaan mitäs puuhailet nykyisin ?
- Suomen pääministerihän minä
- Ai, kiva duuni, onko pitkä proggis ?
- Oon tässä muutama vuosi mennyt
- Ohoh, eipä käy kateeksi, mullakin kävi vähän samoin Medusan elokuvissa.
- Miten niin ?
- Rooli jäi päälle ja tuntui, etten pääse siitä eroon. Elokuvia tehtiin monta putkeen.
- Minähän olen pääministeri !
- Joo, tarkoitan juuri tätä. Se on meidän menestyvien näyttelijöiden kohtalo.
- En näyttele, olen oikeasti pääministeri.
- Todella mahtavaa, mutta mulla on kyllä siihen lääkettä, siis keinoja.
- Ai ?
- Mene vaikka keikalle johonkin TV-sarjaan tai teatteriin ja näyttele vaikka jotain ihan muuta. Vaikka turistia Dar es Salamissa
- Kiitos, taidankin mennä Tansaniaan. Enkä kommentoi tai muutenkaan mieti työasioita.
- Ei kestä, soitellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti