perjantai 5. marraskuuta 2010

Ulkoasu

Muutin blogin ulkoasua tummemmaksi. Siitä on hitunen hyötyä. Kun blogi on tumma voin ajatella, että onpa pimeää tekstiä. Itse olen kuitenkin positiivisempi. Joulusta pitäville tulee ehkä jouluinen fiilis. Itse en pidä joulusta. Tumma on painavampi. Lukija vakuuttuu tekstin painavasta sisällöstä.

Pidän tummaa siihen asti kun kyllästyn. Jos kyllästyn huomenna, minulla on kaksi vaihtoehtoa. Vaihtaa väri vaaleammaksi tai mennä koko päiväksi jatseille. Jos vaihdan värin vaaleaksi, hyvä on. Mutta jos menen jatseille, minulla on kaksi vaihtoehtoa. Menen Tampereen Jazz Happeninkiin tai Montreauxin jatseille. Jos menen Tampereelle hyvä on. Mutta jos menen Montreauxiin, minulla on kaksi vaihtoehtoa. Menen yhdessä ystäväni Joken kanssa tai ystäväni Juhan kanssa. Jos menen Joken kanssa, hyvä on. Mutta jos menen Juhan kanssa minulla on kaksi mahdollisuutta. Kirjoitan hänelle tekstarin tai kirjoitan viestin blogiini. Jos kirjoitan tekstarin niin hyvä on, mutta jos kirjoitan viestin blogiini minulla on kaksi vaihtoehtoa. Ulkoasu on vaalea tai tumma. Jos ulkoasu on vaalea, hyvä on. Mutta jos ulkoasu on tumma, minulla on kaksi vaihtoehtoa. Kyllästyn tummaan väriin heti tänään tai huomenna. Jos kyllästyn heti, hyvä on. Mutta jos kyllästyn huomenna minulla on kaksi vaihtoehtoa. Vaihtaa väri vaaleammaksi tai mennä koko päiväksi jatseille......

Pitäisiköhän vaihtaa ulkoasu sittenkin vaaleaksi ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti