maanantai 29. marraskuuta 2010

Brändityöryhmä

Brändityöryhmä ehdotti sataa asiaa, joilla kohennetaan suomikuvaa maailmalla. Parhaita puoliamme ovat luotettavuus,luonto ja koulutus. Brändityöryhmä esittää puhtaan veden suodattamista likavedestä, puolet maatalouden tuotannosta luomuksi ja Ahtisaari-viikkoja.

On sanomattakin selvää, että näiden ehdotusten myötä Suomeen alkaa virrata älykköjä ja vaihtoehtoväkeä. Kaukaisten maiden ihmiset tulevat lomamatkoillaan tutustumaan maahan, joka on maanpäällinen onnela. Rakennamme lisää hotelleja ja pelloillamme touhuavat ahkerat thaimaalaiset ja vietnamilaiset viljelijät luomun kimpussa. "Made in Finland" on niin kova sana, että se kumoaa "Made in China" brändin. Tuotantolaitoksia siirretään muista maista Suomeen ja taloutemme on maailman parhaiten hoidettu.

Likavesiämme aletaan viemään suodatettuna kaikaisiin maihin. Mielikuva lapsesta juomassa ojasta puhdasta juomavettä, tulee parantavan Suomi-lääkeveden mainosbrändiksi. Vesilaitoksemme jauhavat miljoonia litroja vettä kaikkiin maanosiin. Mökinukosta ja -akasta tulee miljardöörejä oman pihan kaivovedestä.

Asukasmäärämme kohoaa kymmenessä vuodessa viidestä miljoonasta viiteenkymmenen ja sadassa vuodessa viiteen sataan miljoonaan. Meistä tulee seurallisia ja monikulttuurisia. Ihmiset ympäri maailmaa alkavat kastaa lapsiaan suomalaisnimin.

Ahtisaariviikoista tulee sovittelun ja anteeksiannon symboleja koko maailmassa. Viikoista tehdään Ahtisaarikuukausia. Ahtisaarikuukausi syrjäyttää olympiakisat aatteellisuudellaan. Tuhannet nuoret kilpailevat päästäkseen edustamaan Suomeen Antisaarikuukauden sovittelukisoihin.

1 kommentti: