torstai 18. kesäkuuta 2015

Hansin grillikesä

Hans Välimäki on isäntänä ohjelmassa Hansin grillikesä. Tämä on uudentyyppinen lähestymistapa, sillä Hans on esiintynyt Lidlin mannekiinina jo pitkän ajan. Tässä ohjelmassa Hans menee kauppaan, Lidliin ja ostaa grillattavat tarpeet. Koko ohjelma on yhden kauppaketjun mainos. Ohjelman logo muistuttaa Lidl lanseeraamaa grillauskiertuetta. Esiintyjillä on grillimaisteri esiliinat, joka on Lidl tuotemerkki. Aikaisemmin suomalaisessa tv-tuotannossa ei ole juurikaan näin läpinäkyvää markkinointia läpi ohjelman. On toki K-kokit Aki Wahlman ja Alex Nurmi. He kokkaavat päivän aterian. Tämä ohjelma on niin lyhyt, että se muistuttaa mainosta. Odotettavissa on kilpailevia pitkiä ohjelmia K- ja S- ryhmän kaupoista. Oksennuttavaa touhua, jos sanon suoraan mitä ajattelen. En aio katsoa enää tätä moskaa. Vaikka Lidl maksaisi kassillisen grillituotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti