perjantai 23. maaliskuuta 2012

Masennuslääkkeet

Tutkimusten mukaan yksin asuvista 25 % käyttää masennuslääkkeitä. Sen sijaan parisuhteessa tai perheellisesti asuvista vain 15 % käyttää masennuslääkkeitä. Eli yksinasuvat käyttävät 80% enemmän masennuslääkkeitä.

Kysymys kuuluukin: Johtuuko tämä suuri ero masennuksesta, yksinäisyydestä vai masennuslääkkeistä ? Eli masentuvatko ihmiset eläessään yksin ? Vai eivätkö porukassa elävät uskalla masentua ? Vai haluavatko masentuneet asua enemmän yksin ? Vai masentuvatko masenuuslääkkeiden käyttäjät niin, että muuttavat asumaan yksin ?

Mielestäni kaikki on väärin.
Ne, jotka kannattavat minun linjaani seuraavat minua. Ne jotka kannattavat Andropovin linjaa seuraavat Andropovia.

Siis mitä ?

Niin, joskus muinoin NKP:n (Neuvostoliiton Kommunistinen Puolue) keskuskomitean kokous oli koolla. Pääsihteeri Juri Andropov oli kuollut ja piti valita uusi pääsihteeri. Tsernenko-niminen puoluejohtaja pyysi puheenvuoron. "Ne, jotka kannattavat minun linjaani, seuraavat minua. Ne jotka kannattavat Anropovin linjaa, seuraavat Andropovia". Tsernenko valittiin yksimielisesti.

Siis mitä tämä nyt on ?

No, saatiin ainakin hauska juttu masennuslääkeistä. Ainakin niille, jotka seuraavat minun linjaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti