keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Pehmomiehet vetoavat naisiin

Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset naiset eivät pidä maskuliinisista miehistä. Naapurimaiden naiset ja erityisesti kehittyneiden maiden naiset pitävät maskuliinisista miehistä. Mutta suomalaiset naisetpitävät pehmeistä miehistä. Akatemiatutkija arvelee, että suomalaisnaiset kaipaavat miestä, joka huolehtii lapsista ja kodinhoidosta. Vastaavasti maskuliiniset miehet eivät ole kiinnostuneita kotitöistä.

Tämä on meille maskuliinisille karpaaseille kova päivä. Olen tottunut seisoskelemaan kadunkulmissa ja baareissa miesporukassa ja viheltelemään ohikulkeville naisille. Olen tottunut kasvattamaan lihaksiani kuntosaleilla ja ajelemaan urheilullisella autollani. Käyn parturissa joka toinen viikko, ettei pystytukkani pääse kasvamaan liikaa. Olen välttänyt naisten hommia ja keskitynyt meidän miesten omiin juttuihin: auton puunaamiseen, reservin kertausharjoituksiin ja sukeltamiseen. Olen ostanut miehekkäitä pukuja ja kultakoruja, joita pidän maskuliinisen kroppani peittona.

Nyt joku tutkijankloppi sanoo, etteivät naiset haluakaan minua ! Sen sijaan kumppaniksi kelpaa joku viherpiipertäjä vaipanvaihtaja. Minun pitäisi keskittyä imurointiin ja tiskaamiseen ! Muistan ikuisesti tämän päivän 15.5. Aion anoa turvapaikkaa Venäjältä, Virosta ja Ruotsista (Hetkinen, eikös svedut ole juuri näitä pehmopojuja ?). Tai sitten matkustan suoraan Afrikkaan, Aasiaan ja mitä niitä onkaan. Siellä sentään mies on mies.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti